ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
ספא בירושלים

ספא בירושלים ירושלים היא עיר שמוגדרת כעיר הקודש, כעיר שחוברה לה יחדיו, יש גם שיגידו שירושלים הרים סביב לה ושלכאן יגיעו כל בני אומות העול


יוטבת
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא בירושלים

 

ספא בירושלים

ירושלים היא עיר שמוגדרת כעיר הקודש, כעיר שחוברה לה יחדיו, יש גם שיגידו שירושלים הרים סביב לה ושלכאן יגיעו כל בני אומות העולם באחרית הימים, ירושלים היא עיר של ישן וחדש וירושלים היא עיר שיש בה המון תיירים והרבה מאוד אתרים לראות, הנוף בירושלים הוא משהו עוצר נשימה וכל חתן וכלה ישמחו להצטלם לכבוד החתונה שלהם כאן אבל ספא בירושלים לא נראה כדבר מאוד מזמין.

יש הרבה מאוד מקומות ספא שמושכים אנשים חוץ מאשר ספא בירושלים. למשל ספא בים המלח הרבה יותר מושך מאשר ספא בירושלים. אנשים מירושלים יסעו לחו"ל בשביל ספא מאשר להתארח אצל ספא בירושלים כי זה לא הקטע של ירושלים. עיר הבילויים למשל היא תל אביב, אף אחד לא יבוא במיוחד לירושלים רק בשביל לבלות כי איזור הבילויים כאן הוא לא מאוד עשיר כמו בתל אביב, בתל אביב למשל אין דבר כזה "מרכז העיר" אלא יש בכל מקום ובכל נקודה בעיר איזה מקום לצאת אליו ולבלות בו, לא צריך ללכת למקום מסוים בשביל זה. בתל אביב גם יש חוף ים ככה שאין צורך להוציא הרבה כסף על בילוי כי אפשר ללכת לאורך החוף מה שיכול להיות בילוי מצוין, בעיקר במזג האוויר החמים של תל אביב.
ספא בירושלים הוא מאוד בדיעבד מכיוון שמי שכבר בא לירושלים יהיה עאצל ספא בירושלים, לא יבוא במיוחד אך ורק בשביל זה ואולי גם ספא בירושלים יתאים ליחידי סגולה מסויימים מאיזור ירושלים שצריכים את זה.

ספא באופן כללי הוא דבר כזה של סטייליסטים, נראה יותר אנשים מאיזור המרכז שהולכים באופן קבוע לספא ושגם יכולים לממן את זה כי זה עולה לא מעט, בעיקר אם הולכים באופן קבוע. יש אנשים שהולכים לספא אך ורק מכיוון שזה מן הרגל חברתי כזה כי הם מרגישים מחויבים להיות כמו כולם ולהיות חלק מהחברה שהם נמצאים בה, להיות קונפורמיים. לכן למרות שאין להם הרבה כסף הם ילכו וישקיעו אותו בספא.

מכל הסיבות שאמרנו אין הרבה ספא בירושלים, הירושלמים לא נראים יותר מדי סובלים מכך שאין הרבה ספא בירושלים והאמת שזה גם עניין של עצה וביקוש. רוב המקומות שיש בהם ספא בירושלים הם גם מכוני כושר או כל מיני מכונים שמציעים טיפולים שונים חוץ מהספא כמו למשל טיפולים קוסמטיים למיניהם וכל מיני דברים כאלה. הם מנסים לנצל את העובדה שמשהו או מישהי יבואו לצורך אחד וכך גם ישלמו על השני כך שכולם יצאו נשכרים. כמו כן, לא שווה לשם שכר דירה על מקום אם אין בו יותר מדי לקוחות ולכן כדאי לעשות כמה שיותר באחד, מה שגם מוריד את האיכות והיוקרה של ספא בירושלים.
 

banner