ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
ספא חיפה

ספא חיפה ספא חיפה הוא אפשרות לכל האנשים מהצפון, וכמובן אלה מאזור חיפה, להגיע ולהירגע בתוך ספא. ספא חיפה בפרט וספא באופן כללי, נותן לנו א


הראל
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא חיפה

 

ספא חיפה

ספא חיפה הוא אפשרות לכל האנשים מהצפון, וכמובן אלה מאזור חיפה, להגיע ולהירגע בתוך ספא. ספא חיפה בפרט וספא באופן כללי, נותן לנו אפשרות לחדש את הקשר שלנו עם הגוף.

הרבה אנשים איבדו קצת את הקשר שלהם אל הגוף. הם תועים במרחבים של מחשבות נודדות על העבר, פנטזיות על העתיד, דאגות ולחצים, מתחים וחששות. האנשים האלה הכי רחוקים מלהיות כאן ועכשיו, וזה משפיע על הגוף שלהם- כל הלחצים והמתחים שהאנשים האלה צוברים לאט-לאט נצברים וגורמים לגוף להיות נוקשה, להיות חסר גמישות ותשוש.
כאשר אנחנו רוצים להרפות ופשוט להירגע באיזה שהוא מקום, הרבה פעמים אנחנו מגלים שהמחשבות שלנו לא עוזבות אותנו. אנחנו עדיין מודאגים לגבי העסקה שבעבודה, אנחנו עדיין חוששים שיפרצו לנו לתוך הבית, או שהסידורים שהשארנו לאחר כך אולי יהיו כבר מבוזבזים כי יהיה מאוחר מדי.

מה כל זה מביא לנו? הרבה כאב ראש. כאשר אנחנו רוצים סוף-סוף להרפות מה שאנחנו צריכים זה לתת קצת תשומת לב לגוף הפיזי שלנו. בין אם אנחנו מודעים לכך או לא, הגוף הפיזי שלנו הוא היחיד שתמיד נמצא בכאן ועכשיו, והוא חווה את כל מה שיש לרגע להציע, אפילו אם אנחנו לא מודעים לכך ובוחרים להתעלם מכך.

ואיזה מקום יותר טוב לחוות את הגוף שלנו כדי להיות נוכחים ברגע מאשר בתוך ספא? ספא מאפשר לגוף שלנו לחדש את עצמו על ידי מנוחה בכל מיני מתקנים שנועדו לנקות, לעסות ולהרגיע את הגוף שלנו. כאשר אנחנו סוף-סוף נותנים לגוף שלנו הזדמנות לחדש את האנרגיה שלו בצורה אמיתית ולא כאילו, הגוף שלנו יכול באמת להתחיל להתאושש מכל הדברים שעשינו לו עד אז.

ספא חיפה מאשר לכל אלה מאזור הצפון ובפרט כל אלה מאזור חיפה להגיע ולחדש את הקשר שלהם עם הגוף שלהם. ספא חיפה מציע מתקנים שונים ומשונים שלכל אחד יש את ההשפעה שלו על הגוף, ואתם צריכים להיות זהירים במה שאתם בוחרים. אולי תגלו שזה לא עושה לכם טוב, ואז לא כדאי להישאר אפילו שזה "אמור להיות טוב", ואולי תגלו שזה הדבר הכי טוב שהגוף שלכם חווה במשך הרבה מאוד זמן.

אז כאשר אתם רוצים לחדש קצת את הקשר שלכם עם הגוף ולתת לו הזדמנות אמיתית להירגע ולשחרר את כל המתחים והלחצים, ספא חיפה הוא אכן מקום טוב לעשות בו את זה. ספא חיפה נותן לנו את האפשרות לחדש את האנרגיה, לנקות את הגוף ולתת לו הזדמנות אמיתית לחדש את האנרגיה שלנו. וכשהגוף שלנו מבסוט, אנחנו מבסוטים, וכשהגוף שלנו קליל וגמיש, גם אנחנו, הן מבחינה מחשבתית והן מבחינה פיזית.
 

banner