ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
טיפולי שיאצו

טיפולי שיאצו מכוני ספא מציעים לנו מגוון רחב של טיפולים אשר המכנה המשותף ביניהם הוא רענון והתחדשות. טיפולים אלו שונים זה מזה ברקע שממנו

נועה
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפולי שיאצו

 

טיפולי שיאצו

מכוני ספא מציעים לנו מגוון רחב של טיפולים אשר המכנה המשותף ביניהם הוא רענון והתחדשות. טיפולים אלו שונים זה מזה ברקע שממנו הם באים, בהתנהלות הטיפול ובעקרונות השונים אותם הם המביאים לידי ביטוי. טיפולי שיאצו הם חלק מהטיפולים אשר מוצעים בספא והם מבאים לידי ביטוי מספר מאפיינים ועקרונות.

טיפולי שיאצו לקוחים ממסורת הרפואה הסינית המתייחסים אל הצ'י כאל מקור האנרגיה של הגוף והנפש. כאשר נתקל הצ'י בחסימות נוצרות חולשות ובעיות גופניות. טיפולי שיאצו מתייחסים את המטופל כאל מכלול הוליסטי אשר גוף ונפש חוברים בו יחדיו ולכן אין להפריד בין חולשות מנטאליות לגופניות וההיפך.

טיפולי שיאצו מבטאים בשמם את מהלך הטיפול – משמעות השם הוא "אצבע" ו"לחיצה". טיפולים אלו מתנהלים על ידי לחיצות ממוקדות ואינטנסיביות על נקודות אנרגטיות מרכזיות בגופו של המטופל. נקודות אנרגטיות אלו מסמלות את תנועת הצ'י ולחיצה עליהן משחררת אותו לתנועה ולזרימה.

ישנו הבדל משמעותי בין טיפולי שיאצו לבין עיסוי גוף אחרים מבחינת המהות הטיפולית – טיפולי שיאצו פועלים בעיקר במישור הטיפולי ומהווים מעין טיפול מונע לבעיות גופניות ומנטאליות, בעוד עיסויי גוף אחרים מתייחסים גם אל ההיבט המפנק והנעים של הטיפול.

טיפולי שיאצו מטפלים בהצלחה בכאבי שרירים, בעיקר באזור הגב ועמוד השדרה, ואף במצבים של מתח, עייפות כרונית וחוסר איזון. טיפולי שיאצו מומלצים לביצוע באופן קבוע בכדי לשמר את האלמנט המונע. חשוב להקפיד שמטפל מוסמך ומנוסה יבצע תשאול של המטופל לפני טיפולי שיאצו בכדי למקסם את אפקטיביות הטיפול.

טיפולי שיאצו הם טיפולים המועילים מאוד מבחינת שחרור והרפית הגוף, חידוש מצברים אנרגטיים וכטיפולים מונעים התורמים לאורך חיים יציב ובריא. בבואנו לספא טוב נעשה אם נבחר בהם לתחזוקה שוטפת של גופנו ונפשנו.

banner