ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
לומי לומי

לומי לומי הרפואה האלטרנטיבית מציעה לנו אפשרויות רבות לאיזון, רגיעה וטיפול בגופנו ובנפשנו. מכון ספא מציע לנו מגוון רחב של טיפולים ועיסו

נועה
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית לומי לומי

 

לומי לומי

הרפואה האלטרנטיבית מציעה לנו אפשרויות רבות לאיזון, רגיעה וטיפול בגופנו ובנפשנו. מכון ספא מציע לנו מגוון רחב של טיפולים ועיסויים, אשר מגיעים מרקע , תרבות ואמונה שונים. אחד הטיפולים האפקטיביים ביותר לשמירה על איזון ומציאת שלווה הוא לומי לומי.

לומי לומי הוא עיסוי אשר מקורו בהוואי, בתרבות הפולינזית. לומי לומי הוא עיסוי אשר מבטא את  הלך הרוח והאמונה הפולינזית הדוגלת בחום ואהבה כמקור לריפוי, שלווה ואיזון. עיסוי זה התפתח על ידי המרפאים המקומיים אשר נקראו "קהונה".

פירוש המילה לומי לומי הוא "לשפשף לשפשף" אשר מציינות את פעולות המטפל.  לעיסוי קודמות פעמים רבות אחת מהפעולות הבאות: צום, סאונה או תפילה. בנוסף, משלב עיסוי לומי לומי גם אלמנטים כגון שימוש בצמחי מרפה או מוט לחיצה – מוט התלוי על התקרה מעל מיטת המטופל, עליו נתלה המטפל בכדי להשתמש בכפות רגליו כחלק אינטגראלי מהעיסוי.

לומי לומי הוא עיסוי אשר העיקרון המנחה שלו הוא שחוסר בחום ואהבה הם המקור לחולי ולבעיות גופניות ומנטאליות. אופן העיסוי והדגש שהוא שם על מגע אוהב מבטא את העיקרון הזה. תורמת לכך העובדה כי עיסוי לומי לומי אינו רק טיפול פיזי אלא בעל היבט נפשי והרמוני חשוב. עיסוי לומי לומי מסתכל על האדם כאל מכלול הוליסטי אחד, אשר הגוף והנפש חוברים בו ללא יכולת להפריד ביניהם.

עיסוי לומי לומי מועיל לבעיות גופניות כגון שרירים תפוסים וכאבים כרוניים; מטפל בהצלחה במצבים מנטאלים של מתח וחוסר אנרגיה ואף משמש כטיפול מונע ומחסן גופנית ונפשית. בפעם הבאה שנפנה אל מכון ספא בכדי לקבל טיפול טוב נעשה אם נבחר בעיסוי לומי לומי אשר ירפה את הגוף, ירענן את הנפש ויחזק אותנו כישות הוליסטית אחת.