ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
פילינג גוף

פילינג גוף מכון ספא מקצועי מספק מגוון רחב של עיסויי גוף וטיפולים שונים. ישנם טיולים המתמקדים בהיבט הרפואי והמונע, כגון שיאצו או איורוו

נועה
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פילינג גוף

 

פילינג גוף

מכון ספא מקצועי מספק מגוון רחב של עיסויי גוף וטיפולים שונים. ישנם טיולים המתמקדים בהיבט הרפואי והמונע, כגון שיאצו או איורוודה, וישנם כאלו המתמקדים יותר בהיבט הקוסמטי כגון פילינג גוף.

פילינג גוף הוא טיפול גוף קוסמטי במהותו אשר מטרתו העיקרית היא חידוש התאים, שיפור מרקם העור , הגמשתו, הצערתו והבהרתו. טיפול זה מתבצע כאשר המטופל שוכב על מיטת עיסוי וגופו נמשח בשמנים ובמשחות פילינג שונות המתאימות למטופל. השילוב של שמני הגוף יחד עם ביצוע פעולת הקילוף והשפשוף של המשחות השונות ממקסם את ההשפעה על גופו של המטופל.

פילינג גוף מתאים למגוון רחב של מטופלים – נשים ואף גברים בגילאים שונים. מהות טיפול פילינג גוף כקוסמטי בעיקרו וכלא פולשני או אגרסיבי הופך טיפול זה לאחר הטיפולים האהובים והמפנקים ביותר, ואף לאחת מהמתנות החביבות ביותר שניתן להעניק.

פילינג גוף מתנהל בדומה לעיסוי גוף מבחינת אופן המשיחה של החומרים על גוף המטפל, ובכך מספק גם תחושת רפיון למטופל, בעיקר אם הטיפול מבוצע על ידי מטפל בעל ניסיון. בדרך זו, יכול המטפל לטפל בהצלחה בשרירים תפוסים במהלך פילינג גוף ולהפוך את הטיפול הקוסמטי לחוויה שלמה ומושלמת.

פילינג גוף מומלץ לביצוע לעור יבש או עור לכזה שעבר טראומה כלשהי אשר נתנה את אותותיה מבחינה חיצונית. פילינג גוף מתאים לפני או אחרי שיזוף ומקנה לעור מראה אחיד. טיפול זה מומלץ כטיפול משלים לטיפולים קוסמטיים נוגדי הזדקנות העור.

פילינג גוף הוא אחד הטיפולים האהובים ביותר אותם ניתן לקבל במכון הספא והוא בעל יתרונות קוסמטיים ואף מאפשר רגיעה ושלווה. פילינג גוף אשר יעשה לאחר עיסוי גוף ימקסם את תחושת השלווה, הרוגע ורפיון הגוף של המטופל וישפר את מראה עורו.

banner