ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
ספא ברעננה

ספא ברעננה מכוני ספא הם מקומות פופולריים ביותר בימינו, הרוויים מתח ועומס. מכוני ספא אלו מספקים מגוון רחב של טיפולים שהמכנה המשותף שלהם

נועה
פורסם: 7/29/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא ברעננה

 

ספא ברעננה

מכוני ספא הם מקומות פופולריים ביותר בימינו, הרוויים מתח ועומס. מכוני ספא אלו מספקים מגוון רחב של טיפולים שהמכנה המשותף שלהם הוא הרפיית הגוף והנפש. יחד עם זאת קיימים גם הבדלים בין עיסוי אחד לאח. אחד ממכוני הספא המספקים מגוון רחב של עיסויי גוף מסוגים שונים הוא ספא ברעננה.

ספא ברעננה מספק לקהל הרחב עיסויים מוכרים היטב, כגון עיסוי שבדי או עיסוי בשמנים. עיסויים אלו מתאימים לקהל הרחב אשר מעוניין לרוב בעיסוי למטרת הירגעות ופינוק. מכון ספא ברעננה מספק גם עיסויים פחות מוכרים, כגון טווינא - עיסוי הלקוח ממסורת הרפואה של המזרח. עיסוי זה, אשר מכון ספא ברעננה מספק, מתבסס על האמונה הרווחת כי בגופנו זורמת אנרגיית הצ'י וכאשר היא נחסמת מתפתח כאב. עיסוי לומי לומי  שניתן לקבל במכון ספא ברעננה לקוח ממוסרת הרפואה הפולינזית אשר טוענת כי מחסור בחום ואהבה הם הגורמים לבעיות שונות. עיסוי זה מתנהל על ידי תנועה של מעין שפשוף ולעיתים אף דורך המטפל על גבו של המטופל באמצעות מוט תלייה.

ספא ברעננה מספק גם עיסויים אשר מהלכם שונה מהמוכר לנו- טיפול שיאצו ועיסוי תאילנדי מתבצעים פעמים רבות על בגדים קלים ולא ישירות על גופו של המטופל. עיסויים אלו, המתבצעים במכון ספא ברעננה, משפרים את זרימת הדם בגוף ומטפלים בהצלחה בבעיות עיכול, נדודי שינה ומיגרנות. מומלץ לבצע טיפולים אלו באופן קבוע במכון ספא ברעננה על מנת למקסם את אפקטיביות הטיפולים. 

ספא ברעננה מספק מגוון רחב של טיפולים, אשר כל אחד יוכל למצוא בו את מבוקשו ולזכות לשלווה, רוגע וחידוש מצברים. העיסויים השונים, אותם ניתן לקבל במכון ספא ברעננה יתאימו לכל אחד את הטיפול הנחוץ לו בהצלחה. 

banner