ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
ספא הרצליה פיתוח

ספא הרצליה פיתוח פעמים רבות אנו מוצאים עצמנו זקוקים למעט שקט, שלווה והירגעות בכדי לחדש את מצבורי האנרגיה ולהמשיך בחיי היום יום. מכוני ספ

נועה
פורסם: 7/29/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא הרצליה פיתוח

 

ספא הרצליה פיתוח

פעמים רבות אנו מוצאים עצמנו זקוקים למעט שקט, שלווה והירגעות בכדי לחדש את מצבורי האנרגיה ולהמשיך בחיי היום יום. מכוני ספא שונים הפזורים ברחבי הארץ מזפקים לנו תחושות אלו בהצלחה. אחד ממכוני ספא אלו הוא ספא הרצליה פיתוח.

ספא הרצליה פיתוח ממוקם באזור יוקרתי, אל מול הים -  דבר התורם לאווירה הרגועה והנעימה. ספא הרצליה פיתוח מספק לקהל לקוחותיו מגוון רחב של טיפולים ועיסויי. אחד מהעיסויים הפופולאריים ביותר אותם ניתן למצוא במכון ספא הרצליה פיתוח הוא עיסוי שבדי. בעיסוי זה נמשח גופו של המטופל בשמן והמטפל מפעיל עליו לחץ משתנה על פי העדפת המטופל וצרכיו. עיסוי נוסף אשר ניתן למוצאו במכון ספא הרצליה פיתוח הוא עיסוי רקמות עמוק. עיסוי זה אינטנסיבי יותר מהעיסוי השבדי והוא מטפל בהצלחה בדלקות, בכאבים כרוניים ומשפר זרימת הדם.

טיפולים נוספים אותם ניתן לקבל במכון ספא הרצליה פיתוח הם עיסוי תאילנדי ועיסוי טווינא. אלו עיסויים הלקוחים ממסורת הרפואה של המזרח והם מתבססים על עקרון הצ'י – האנרגיה הזורמת בגוף, אשר האמונה הרווחת טוענת כי חסימות שלה גורמות לכאבים ובעיות פיזיות ומנטאליות. עיסויים אלו, אותם ניתן לקבל במכון ספא הרצליה פיתוח מתבצעים על ידי לחיצה ממוקדת של המטפל על נקודות אנרגטיות לאורך גופו של המטופל. 

עיסויים אחרים שישנם במכון ספא הרצליה פיתוח הם רפלקסולוגיה ושיאצו. גם טיפולים אלו לקוחים ממסורת הרפואה של המזרח והם מתבצעים על ידי לחיצות ממוקדות העשויות להיות מעט אינטנסיביות.

טיפולים נוספים המוצעים במכון ספא הרצליה פיתוח הם פילינג גוף, שיזוף, טיפולי פנים ומניקור ופדיקור. מכון ספא הרצליה פיתוח מספק לקהל לקוחותיו חוויה מושלמת של פינוק, הירגעות והתחדשות אשר כולנו זקוקים לה מדי פעם בפעם.