ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
ספא ים המלח

ספא ים המלח שגרת חיינו מלאה בלחצים ובמתחים המשפיעים לרעה על האיזון שלנו. חשוב שנדע לעצור מדי פעם בפעם ולחדש את האנרגיה הנחוצה לנו בכדי


פורסם: 7/29/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא ים המלח

 

 

ספא ים המלח

שגרת חיינו מלאה בלחצים ובמתחים המשפיעים לרעה על האיזון שלנו. חשוב שנדע לעצור מדי פעם בפעם ולחדש את האנרגיה הנחוצה לנו בכדי להמשיך. מכוני ספא שונים מעניקים בהצלחה מענה זה, ואחד מהם הוא ספא ים המלח.

ים המלח ידוע בהיותו אתר מרפה והתחדשות, המסייע בהחלמה מתופעות גופניות שונות. ספא ים המלח עושה שימוש בסביבה של ים המלח, בחוף ובשלווה של המקום, ובכך מעצים את חווית הטיפול וההתחדשות במכון ספא ים המלח. מכוני הספא באזור מקפידים על איכותיות ומקצועיות ללא פשרות – אחת הסיבות העיקריות לכך שזהו אזור מועדף על תיירים ועל נופשים ישראלים. ים המלח משמש כאתר תיירות פופולארי במיוחד לקהל המעוניין בחוויה בעלת ערך טיפולי, ומכאן שמכון ספא באזור הופך למקום אטרקטיבי במיוחד.

קבלת עיסויים וטיפולי גוף שונים הופכת לאפקטיבית במיוחד כאשר מדובר במכון ספא ים המלח, שכן ידוע כי לרחצה בים המלח איכויות בריאותיות רבות. עיסויי הגוף והטיפולים הקוסמטיים אותן ניתן למצוא במכון ספא ים המלח מומלצים במיוחד לאחר רחצה בים והתמרחות בבוץ ים המלח. ביקור במכון ספא ים המלח מעצים את חווית ההירגעות וההתחדשות באתר, והופך אותה למיוחדת במינה. במכון ספא ים המלח ניתן לרכוש חומרים קוסמטיים אשר מקורם בבוץ ים המלח הידוע בסגולותיו הרפואיות והקוסמטיות. 

מכון ספא ים המלח מציע מגוון רחב של עיסויים: עיסוי דבשי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, שיאצו, טווינא, לומי לומי, רפלקסולוגיה ועוד. כמו כן, מציע מכון ספא ים המלח גם טיפולי גוף ופנים קוסמטיים.

בפעם הבאה שנתכנן חופשה מרגיעה ושלווה טוב נעשה אם נשקול ביקור במכון ספא ים המלח אשר יספק לנו את תחושת הרוגע ההתחדשות יחד עם האווירה המרגיעה של האזור.