ספא | פרסם כאן
 
 
 
 
ספא נתניה

ספא נתניה מכוני ספא שונים כבר מזמן אינם רק נחלתם של אזורים יוקרתיים ובודדים. כיום ניתן למצוא מכוני ספא איכותיים ומקצועיים בכל רחבי האר

נועה
פורסם: 7/29/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא נתניה

 

ספא נתניה

מכוני ספא שונים כבר מזמן אינם רק נחלתם של אזורים יוקרתיים ובודדים. כיום ניתן למצוא מכוני ספא איכותיים ומקצועיים בכל רחבי הארץ. אחד ממכונים אלו הוא ספא נתניה.

הסביבה היוקרתית של המלונות, יחד עם הנוף של חוף הים והטיילת מעניקים סביבה הולמת למיקום ספא נתניה, אשר מקפיד על יצירת אווירה מתאימה למגוון הטיפולים אותו הוא מספק לקהל הרחב של שלווה ורוגע. ספא נתניה מקפיד על אווירה זו גם בתוך כותלי הספא עצמו.

 ספא נתניה מספק מגוון רחב של עיסויים, המתאימים לכל מטופל ולכל בעיה, בין אם היא מנטאלית או גופנית. עיסוי שבדי ועיסוי רקמות עמוק הם רק חלק מהעיסויים אותם ניתן לקבל במכון ספא נתניה. כמו כן מספק ספא נתניה גם מגוון רחב של טיפולי גוף ופנים כגון פילינג גוף, שיזוף, טיפולים להצערת מראה הפנים וטיפולי לחות.

ספא נתניה חרט על דגלו את עיקרי הטיפול ההוליסטי, המתייחס אל נפש האדם ואל גופו כאל מכלול אחד. לא ניתן להפריד בין גוף לנפש ומכאן שהגורם לבעיות פיזיות רבות טמון דווקא בחוסר שקט של הנפש ולהיפך. עקרון זה של הטיפול ההוליסטי בא לידי ביטוי בכל אחד מהעיסויים אותם ספא נתניה מספק. אלמנט זה מודגש היטב בעובדה כי עיסויים רבים אשר אותם ניתן למצוא במכון הספא לקוחים ממסורת הרפואה של המזרח.

ספא נתניה מקפיד מאוד על תשאול מעמיק של המטופל בכדי להתאים לו את הטיפול המתאים לו. צוות המטפלים המנוסה והמקצועי הוא שמבצע תשאול זה בכדי למקסם את אפקטיביות הטיפולים.

אין ספק כי ספא נתניה הוא אחד ממכוני הספא המקצועיים ביותר אשר מספקים מגוון רחב של עיסויי גוף ומבצעים אותם על הצד הטוב ביותר.

 

 

banner